Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä tarjotakseen sinulle räätälöidyn käyttökokemuksen sekä käyttäjäliikenteen seurannan mahdollistamiseksi. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt, kuinka käytämme evästeitä.

Usein kysytyt kysymykset

Matkailuauton tai matkailuvaunun varaus

Kuinka voin vuokrata matkailuauton tai matkailuvaunun Housecarista?
Mistä tiedän, onko ajoneuvo saatavilla?
Mistä tiedän, onko varaus vahvistettu?
Miten lähetän viestin omistajalle?
Millä aikavälillä omistajan on vastattava tai vahvistettava varauspyyntösi?
Voinko lähettää varauspyynnön ystävän tai perheenjäsenen puolesta?
Voiko vuokranantaja vaatia minua allekirjoittamaan sopimuksen?
Kuinka vanha minun tulee olla vuokratakseni Housecarin kautta?
Mikä ajokortti minulla pitää olla?

Alku- ja lopputarkastus

Mikä alkutarkastus on?
Mikä on lopputarkastus?

Vuokra-aika

Kuinka lisään kuljettajia varaukseeni?
Kuka voi matkustaa kanssani matkailuautossa tai matkailuvaunussa?
Mitkä säännöt ovat?
Saavatko lapset tulla mukaan, ja onko turvaistuimen käyttö mahdollista?
Mistä tiedän, ovatko lemmikit sallittuja?
Mistä tiedän turvavöiden lukumäärän ja kuinka monta henkilöä matkailuautossa tai matkailuvaunussa saa olla?

Matkan aikana

Voiko matkailuautossa kävellä ajon aikana?
Voinko muuttaa päivämääriä tai pidentää varaustani?
Keneen minun tulee ottaa yhteyttä, jos ajoneuvo vaurioituu?
Saako matkailuautolla tai matkailuvaunulla matkustaa ulkomailla?

Maksaminen

Maksujärjestelmä
Milloin minun pitää maksaa?
Maksaako Housecarin käyttö?
Miten Housecar käsittelee vakuutta?
Kuinka suuri on omavastuun osuus vahingon sattuessa?
Voiko omavastuuta pienentää?

Peruutus ja poistettu varaus

Miten korona vaikuttaa lomaani?
Mitä tapahtuu, jos varauspyyntö vanhenee tai se peruutetaan?
Kuinka peruutan varauspyyntöni?
Pitääkö minun maksaa, kun peruutan varauspyyntöni?
Mitä tapahtuu, jos peruutan vahvistetun varauksen ja mitä peruutusehtoja sovelletaan?
Mitä minun tulee tehdä, jos matkailuauton tai matkailuvaunun omistaja peruuttaa varaukseni?

JÄIKÖ JOKIN MIETITYTTÄMÄÄN?

Katso Usein kysytyt kysymykset tai ota meihin yhteyttä, jos jokin askarruttaa. Katso tuen aukioloajat

Ilmoita mahdollinen varausnumero, kun otat meihin yhteyttä nopeamman palvelun varmistamiseksi.

Lähetä sähköpostia

support@housecar.fi

Usein kysytyt kysymykset

Katso usein kysytyt kysymykset