Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä tarjotakseen sinulle räätälöidyn käyttökokemuksen sekä käyttäjäliikenteen seurannan mahdollistamiseksi. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt, kuinka käytämme evästeitä.

Usein kysytyt kysymykset

Aloittaminen

Kuinka toimin vuokratakseni matkailuautoni tai asuntovaununi?
Mikä on alkutarkastus?
Mikä on lopputarkastus?
Mitä säännöt sisältävät?
Saako matkailuautolla tai matkailuvaunulla matkustaa ulkomaille?
Mistä syistä antaisin ajoneuvoni vuokralle Housecarin kautta?

Varaus

Miten korona vaikuttaa vuokrauksiini?
Mitä tapahtuu, jos peruutan vahvistetun varauksen?
Mitä tarkoittaa, jos vuokraajaa ei suositella taustatarkastuksen jälkeen?
Kuinka nopeasti minun on vastattava varauspyyntöön tai vahvistettava se?
Mitä tapahtuu, jos vuokraaja peruuttaa vahvistetun varauksen?
Mitä tapahtuu, jos vuokraaja peruuttaa varauspyynnön?
Saako matkailuautoa ajaa tai matkailuvaunua vetää joku muukin kuin vuokraaja?
Miten lähetän viestejä vuokraajalle?
Mitä teen, jos en halua vuokrata matkailuautoani tai matkailuvaunuani tiettynä ajanjaksona?

Maksaminen

Miten maksaminen tapahtuu?
Milloin saan rahani?
Miten vakuus toimii?
Miten alennukset ja ilmaiset kilometrit toimivat?
Kuinka suuri on Housecarin palvelumaksu?
Kuinka voin nähdä, mitä olen ansainnut?
Ovatko matkailuauton ja matkailuvaunun vuokrauksesta saadut tuloni verollisia?

Vahingot ja vakuutukset

Miten Housecarin vakuutus Omocomilta toimii?
Kuka on vastuussa ajoneuvolle vuokra-aikana aiheutuneiden kulujen maksamisesta?
Kuinka toimin ja keneen otan yhteyttä, jos matkailuautossa tai matkailuvaunussa on ongelmia tai vaurioita?
Vakuutusvaatimukset

JÄIKÖ JOKIN MIETITYTTÄMÄÄN?

Katso Usein kysytyt kysymykset tai ota meihin yhteyttä, jos jokin askarruttaa. Katso tuen aukioloajat

Ilmoita mahdollinen varausnumero, kun otat meihin yhteyttä nopeamman palvelun varmistamiseksi.

Lähetä sähköpostia

support@housecar.fi

Usein kysytyt kysymykset

Katso usein kysytyt kysymykset